I’m starting to think country music pushes the Aryan agenda

hiphoptoday:

Asher Roth FT ZZ Ward - Parties At The Disco (Official Video) (New)

The jam

hashiramaswanson:

solarselection:

huntertheguy:

Video games reduce rape tendencies 

???????

please someone delete this website and force these sheltered children into the outside world.

hashiramaswanson:

solarselection:

huntertheguy:

Video games reduce rape tendencies 

???????

please someone delete this website and force these sheltered children into the outside world.

tubesock:

niggasandcomputers:

qq45xx:

If you see any of this you just gotta pack it up and move to the next subject/girl

#11. ALMOST

caveat-empt0r hit me with 1, 2, 3, 7, 8, 9, and 10

Well…i have some self evaluation to do(got hit with all of them)

tubesock:

niggasandcomputers:

qq45xx:

If you see any of this you just gotta pack it up and move to the next subject/girl

#11. ALMOST

caveat-empt0r hit me with 1, 2, 3, 7, 8, 9, and 10

Well…i have some self evaluation to do(got hit with all of them)

still good

stephenjoaquinphoenixdown:

traviedecienfuegos:

tyler-daily:

odd-squad:


Knock, knockWho’s there?

It’s me, your girlfriend had a really nice meeting with my dick

I killed that pussy and grabbed that knife, now I got real authentic cheetah print shit.

(Nigga you’re a liar)
nigga don’t believe me, kiss ya ladyAnd boy you’re gonna get those heebeegeebees

nigga my dick stay way disease-y, i make it look easy

fiffty one fiffty im off the heezy YOU AINT GOT NO FUCKING YEEZY!?
i came in the game like speedy Gonzales im fucking looney
see these girls talking all that shit(What?)

stephenjoaquinphoenixdown:

traviedecienfuegos:

tyler-daily:

odd-squad:

Knock, knock
Who’s there?

It’s me, your girlfriend had a really nice meeting with my dick

I killed that pussy and grabbed that knife, now I got real authentic cheetah print shit.

(Nigga you’re a liar)

nigga don’t believe me, kiss ya lady
And boy you’re gonna get those heebeegeebees

nigga my dick stay way disease-y, i make it look easy

fiffty one fiffty im off the heezy YOU AINT GOT NO FUCKING YEEZY!?

i came in the game like speedy Gonzales im fucking looney

see these girls talking all that shit(What?)

artclasshero:

Cinema Sins: Everything Wrong With Teenage Mutant Ninja Turtles (90’)

lol nah this movie is perfect

i think i still have the vhs

bitchcraftandwiggatry:

It’s officially gone too far now.

yooo

tsunamiwavesurfing:

suprchnk:

tsunamiwavesurfing:

afrochromatic:

tsunamiwavesurfing:

the-goddamazon:

tsunamiwavesurfing:

gabbacleopatra:

tsunamiwavesurfing:

remember when george clooney nearly killed the batman franchise

We don’t talk about Batman & Robin.

ok let’s talk about batman forever then

Why you gotta bring up old shit.

aiiight forget bats then lets talk about the last airbender

image

daredevil

dragonball evolution

any The first hulk movie

^fixed, elecktra, xmen origins:wolverine, the amazing spider man movies

kultmimbur:

did-you-kno:

Because his wife was hospitalized, an Austrian man died of starvation.  He refused to eat unless his wife prepared the food.
Source

men

she must have been the best cook ever

kultmimbur:

did-you-kno:

Because his wife was hospitalized, an Austrian man died of starvation.  He refused to eat unless his wife prepared the food.

Source

men

she must have been the best cook ever